Welkom-kind Boxtel vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Heeft u vragen, suggesties of bent u niet tevreden? Laat het weten, want dit zorgt er mede voor dat wij onze service en klantgerichtheid verder kunnen verbeteren. U mag er op vertrouwen dat het uiterste wordt gedaan om iedereen tevreden te houden, maar als dit in u ogen niet genoeg is, of niet naar wens is verlopen, dan kunt u uw klacht voorleggen bij De Geschillencommissie voor kinderopvang en peuterspeelzalen. Welkom-kind Boxtel is hierbij aangesloten. De Geschillencommissie behandelt o.a. klachten over: Uitvoering van de overeenkomst, verandering van de overeenkomst, opzegging van de overeenkomst en kosten daarvan, annulering van de overeenkomst en kosten daarvan, kwaliteit van de opvang, kosten van de opvang, gedragingen van (medewerkers van) de ondernemer, een besluit van de ondernemer waarin de oudercommissie zich niet kan vinden. De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen behandelt geen klachten over een gastouder. Uiteraard bespreekt u dit met Welkom-kind Boxtel. Klik voor meer informatie over de procedure bij een klacht op onderstaande link; https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/klachtenprocedure/ Over 2015 is een openbaar klachtenverslag gemaakt. Als u dat wilt inzien, dan klikt u op openbaar-klachtenverslag-2015.

Sinds 2016 is Welkom-Kind Boxtel aangesloten bij de Geschillencommissie en wordt er geen klachtenverslag meer gemaakt, als er geen klachten zijn geweest. Sinds de oprichting in 2012 zijn er geen klachten gemeld.